Tudiloo alla

Gomorron gomorron denna lördag förmiddag :)
Har för en liten stund sedan ätit frukost efter att ha cyklat och
köpt den tillsammans med min Guss.
På vägen hem träffade han sin vän Curry och dem lekte och skuttade.
 Nu ligger han här trött, men lycklig ;)
Sen har jag även hunnit städa lite och bytt ut duken på
köksbordet.

 
Gillar mitt nya blommiga fynd

 
En vit liten duk till bordet i hallen blev också rätt tjusigt

Var på IKEA igår med P-L, handlade inte mycket.
Bara lite ljus och ett databord/underlägg så man slipper sitta
med datan i knät.

 
Tindraljus med doft av rosor, mmmmmmm !

En mjukglass senare bar det av till mitt favvoställe, Restaurang Soya ;)
Köpte med mig ett packe råfisk hem, väl hemma slukade jag ALLT i ett
nafs !


Oooooh, nu blev jag sugen igen :S

Ska fortsätta denna icke så fina dag med att gå och träna.
Sedan bär det av till stan med Jasse för att testa lite mera kläder, önska
Oss lycka till.

Hej med Er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0