solen lyser och jag är glad

Ååååååååh, va glad jag är !!
Okey det här kanske kommer att låta otroligt töntigt, men min
hund är så himla duktig :D
Är precis inkommen med honom, Vi tog en cykeltur och stannade till
i en hundgård alias fårhage ;)
Där brukar Vi hänga då Guss älskar att springa omkring och lukta på alla
dessa dofter.
Medan Vi hänger där kommer en annan hund, en hund som Vi ofta brukar stöta på.
Helt från ingenstans vill Guss leka med denna hund som jag ALLTID har trot
att han vill döda....what ?!
Så dem 2 lekte i över en timme och nu är han alldeles slut, JIPPIE !!
Men det bästa är ju att han har fått sig en lekkamrat :D
Plus att kvinnan med den andra hunden gav Guss såååååååå mycket beröm
att jag höll på att falla omkull vid ett flertal tillfällen.
En sak som hon sa var att Guss psyke är precis som det ska vara och att hon nu
har arbetat dagligen i över 5 år med sin hund för att uppnå samma
psyke som Guss, dock utan resultat. 
Ooooooh, va glad jag är.
Hahahahahaha !
Ja, man kan faktiskt bli överlycklig över sådana här saker ska Ni veta.
Jag är så glad att det till och med ska bli KUL att få jobba heeeeeeela kvällen lång.
Hehehehehehe !

 
Guss på sin favvoplats här hemma, balkongen !
 Där han älskar att stå och spionera

Som sagt så är jag påväg till jobbet om några timmar.
Tänkte träna även idag innan jobbet eller ja, ska först
kolla om det är en bra ledare ( hoppas ).
Sen blir det en ny kväll på Ortopedavdelningen.
Gårdagen var helt okey, så man kan ju önska att denna
kväll blir snarlik.

Annars....hmm...nej, inget.


Fyllt på fruktfatet lite, kan Ni dock finna ett fel ?


Hahahahaha, man vet aldrig vad man kan bli sugen på ;)

Nu ska jag...ehhhh....hitta på nåt.
Hej svejs !


Kommentarer
Postat av: Frederica

Jasså de är sååå en frukt ser ut ;) haha

2011-05-09 @ 09:41:02
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Natta

;D

2011-05-13 @ 16:17:55
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0