Måndag och jobb

OMG !!
Flög upp ur sänghalmen då någon helt plötsligt startat
sin....ja, va tusan kan det vara ?!
Låter som en borr eller liknande som dem borrar NER i golvet.
Jössös va rädd jag blev iallafall och inte har personen
i fråga fått nog än heller.

Jaha, Mr F och Guss sov borta inatt vilket betyder att
jag fick HELA sängen för mig själv och kan nu
fortfarande ligga kvar utan att behöva jäckta upp för
att ge hunden mat eller gå ut med honom ;)
Ibland ska man leva lite lyx.
Dock drömde jag väldigt konstiga saker inatt och en
utav drömmarna mina var att jag hade 2 st små apbäbisar.
Guuuuh, va dem var söta :D


Gullig !

Nej nu Ni ska jag väl ta mig ur den här
underbara sängen för att sedan få göra nå ännu underbarare,
nämligen äta ;)

Sen blir det lunchpass med Hanna och Reza och
sedan vidare till jobbet.

Bye


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa, ses om ett tag! :) Puss!

2011-05-30 @ 09:15:48
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Vi ska skutta som bara den Hanna :D

Puss

2011-05-30 @ 10:07:46
Postat av: Veronica

Skutta?? asså vad tusan.. :) haha



längtar efter mina babes.. PUSS!

2011-05-30 @ 11:41:33
Postat av: Natta

Verre när Du flyttar hit en vacker dag ska Du med Oss och skutta ;)



Puss

2011-05-30 @ 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0