mammas dag...och en tjuvstart på pappas dag

GRATTIS alla mammor på Er alldeles egna dag <3

Hemma igen efter en tripp till Skultuna.
Gav mamma sin morsdagspresent och pappa fick sin
förtidiga födelsedagspresent, synd bara att skorna
jag köpte till honom var för små....bara att åka tillbaka och byta size då.
Alla är sjuka hemma i Tuna så jag och Alexander satt
i Nimas rum och spelade spel, hahahaha var ju riktigt kul ju :D
Sedan körde jag hem Alex och stannade en stund hemma hos Jessica
och pojkarna.
Ni är då tamej 17 grymma <3

Idag var jag på Stadium outlet ute på Hälla, fantastiskt va fina
priser dem har ;)
Fanns ju hur mycket som helst att köpa för en rimlig peng.
Det var där jag köpte pappas Timberland skor, två par byxor åt mig, ett par
gummistövllar också åt mig och ett par tofflor åt mamma.
FANTASTISKT !!
Dit blir det till att åka fler gånger.

Nu ringde Mr F och undrade om jag var hemma, han har
varit ute med hunden i flera timmar.
YES !!
Då kommer han att sova gott....alltså hunden och inte Mr F :cool:
Vi ska se på film har jag bestämt.

 
Har Ni käkat den här för den delen ? Heter det käkat när det är milkshake ?
Näääh, det måste heta har Ni druckit den här ?
Oooh, den är så god.
Det är som sagt milkshake med jordgubbssås och jordgubbar i, smakar
mummmmmma :D
Finns i choklad också för er chokladälskare där ute.

Nu ska jag gå ut och möta upp Mr F och hunden.
Adios på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0