Jag och mitt minne

Aaaaaaah, äntligen helg !!
Så underbart !!
Är dock bara hemma lite snabbt då jag snart sticker iväg och
tränar en sväng.
Mr F har varit iväg och klippt sig, jag åkte förbi salongen och hämtade upp
jycken innan jag for hem.
Till min stora fårvåning fick jag se att det tar längre tid för Mr F att
klippa sig än vad det tar för mig ?!?!
Herreguuuuuh, vilken noggranhet killen klipper med !!
Han till och med tvättade OCH schamponerade in Mr F's "hår".
Ja, jösses det kallar jag lyx ;)

Är det nån mer än jag som ALLTID glömmer vart man
lagt sina saker?
Jag blir tokig !!
Det här är jag ; Nu lägger jag det hära HÄR så vet jag vart jag ska leta
nästa gång jag behöver prylen.
Smart tänker Ni....men nu är det så att jag trots detta ALDRIG minns :(
Vart tusan har jag förlagt Mr F's present ??????

Måste leta och klä mig inför träningen.
Vi höres :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0