esc

Meeeeen hejsan hejsan !
Hur mås det denna fina söndag...eller ja, lite tråkig har den
ju varit med tanke på regnet som har kommit.
Men annars bara fint ;)
Är precis hemkommen från mamma och pappa, där har jag ätit
gott och bara tagit det lugnt.
Har även hunnit med en loppisrunda, köpte en liten pryl som Ni
snart ska få se.
Måste bara hämta in den från bilen först.

JA !! ESC !!
Såg faktiskt programmet, men somnade vid halv 12 så jag missade att se
vinnaren :(
Fast det kunde man ju läsa om i tidningen idag, men iallafall.
Där har man setat och väntat och sett hela showen och så går man och
somnar vid the big end, inte så smart.
Dock var det skönt att somna tidigt och med en sovmorgon imorse.
 Sov faktiskt fram till halv 10 och det
var det längesen man gjorde måste jag erkänna.

Imorgon jobbar jag igen, helgen är slut och det är bara att
kämpa vidare.
Är heeeelt slut av någon konstig anledning så jag
antar att det blir en tidig kväll även idag.

Ska ta och plocka lite här hemma och lyssna
vidare på min ljudbok.
Vi hörs nog senare :)


MÅSTE skaffa mig färg på benen !!
Påminn mig om det utifall jag glömmer ;)

 
Gussi hittade sig en golfboll ute på promenaden för en liten stund sedan

Nej, dax att gå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0