de Dagar som gått

Men Hej igen :D
Äntligen har jag fått tillbaka datan, den har nämligen varit på
vift nu i 2 dagar.
Just nu sitter jag och lyssnar på min bok samtidigt som
jag går igenom allt jag missat under dessa 2 dar, hahahahaha.
Så här i efterhand kan jag väl erkänna att det inte var mycket
som seglat förbi....
Har iallafall hunnit klicka hem några bikinis från H&M och det var ju bra gjort.

Annars inget nytt under solen då det heller inte varit nån sol ?!
Har ju varit ledig, men nu är det dax för jobb igen.
Jobbar hela helgen och startar den med en kväll.
Ska väl ta Guss på en cykeltur, sen sticker jag iväg och tränar och sedan
vidare till jobbet.
Hoppas att det blir en bra helg !!

Under mina lediga dagar har jag inte gjort mycket mer än
att tränat.
Har varit en riktigt bra ledighet då det kommer till träningen.
Då det gäller vädret kunde det ju ha varit bättre....

Köpt hem lite småplock, vill dock ha meeeeer !!

 

 



 
Som sagt lite småplock, men som trots allt gör sin del i inredningen ;)

Har även köpt denna lilla söta grej.

 
Den PERFEKTA lilla klotgrillen :D
Nu kan Vi grilla hur mycket Vi vill !!

Ojsan, dax att klä sig.
Simma lugnt så hörs Vi senare.


Kommentarer
Postat av: Frederica

Tyghjärtan kan man inte ha för många av ;)

2011-05-09 @ 09:38:32
Postat av: Natta

Freddie det har Du rätt i ;)

2011-05-16 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0