Klänningen

Tjeeeena :cool:
Läget ?
Med mig är det fint, har inga panikångestattacker
längre så jag får väl lov att vara nöjd ;)
Nej särry man ska inte skoja om sånt, men jag höll på
att dö i torsdags när jag var hemma hos
Mr F's mamma och pappa.
Jag och Mr F's syster satt och kollade på en massa
gamla bröllopsfoton och vet Ni vad jag ser ??!!
Jag doooooog, fick världens värsta huvudvärk och mådde
så illa att jag höll på att spy....men jag svalde ner den :S
Hur som helst.
Jag var på ett bröllop i början av 2010 och Mr F's kusin, vars bröllop
jag var på, varav dem ska komma på mitt har SAMMA klänningskrälle på sig
som jag har gått och valt !!!!!!!!!!!!!!!
VA TUSAN !!
JAG DOOOOOOG !!
GGGGGRRRRRRRRRR !!
Mamma Mia att jag inte sett det tidigare ?! 
Jag vet värdelns I-landsproblem, men det struntar jag i.
Jag bryr mig inte om Ni tycker att jag är en TÖNT jag kan INTE ha SAMMA
klänning som henne :S
Så imorgon efter jobbet så åker jag och Mr F's syster hem till
deras andra syster i Stockholm och sover över
där för på måndag ska det SHOOOOPPPPPAS KLÄNNING :D
Ååååh, låt mig hitta en...snälla ?

Attans, har en massa andra planer på måndag.
Bland annat skulle jag och mina föräldrar gå och provköra
deras nya bil, men det hoppas jag att dem klarar av själva.
Sen har jag även ett inbokat möte med personalen
på stället där bröllopet ska hållas...hur ska jag hinna ?
Vad ska jag göra ?
Hoppas att Mr F kan åka ut dit själv och prata med dem?
Måste fråga.
Annars får Vi väl helt enkelt boka om...

Idag var jag på stan med min Söta :)
Det var längesen jag träffade henne, Hanna alltså.
Vi gick omkring och snackade lite samtidigt som Vi gick runt
och shoppade.
Jag hittade ett å annat, men det kan jag visa sen.
För nu ska jag ragga fram min bil, önska mig
lycka till.

Öhj, HP, P-L och Verre när ska Vi ses ?
När blir det Girls night out egentligen ?



Kommentarer
Postat av: Hanna

16 april ska vi ta en girlsnightout!!! :) eller huur? TACK själv för idag fina du! puss<3

2011-03-05 @ 19:51:00
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Bara Vi göre Hanna, bara Vi göre ;)

Puss <3

2011-03-05 @ 21:05:21
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vi göre!!!!! Det är bokat, spikat, klart!! WOOP WOOP! ;) hahahaa! puss & gonatt du söta!

2011-03-06 @ 00:31:01
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

WOOP WOOP !! Bästa ordet, ska börja med det nu ;)

Kram på Dig Sötnöt :D

2011-03-06 @ 12:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0