Jag lever

IIIIIIIIIIIIIHHH !!
Hej :D
Jag har inte glömt Er, jag har bara inte haft någon data på si så
där en 2 dar kan det väl vara nu ?
Det har hänt massor, men frågan är bara vart man ska börja ?!
Kan väl börja med å säga att jag och pappa var i Stockholm idag och
hämtade hem mina pärons nya bil, så fin är den !
Dock kan jag fortfarande INTE ladda upp mina bilder på datan än :(
Men Ni ska få bilder.
Idag tas alla mina bilder med min gamla lur.
KUL, jag har en lur jag ringer med och en lur som jag tar
kort med....bläää.

Annars ?
Jag är såååååå trött och det gör mig såååå irriterad !!
Jag är så elak, jag kommer med kommentarer och jag skriker ibland ;)
Hahahahaha, låter som en dåre men sånn är jag just nu.
Jag drömde inatt att jag skrek åt allt och alla, folk flydde från mig....
det var inte kul...
Riktigt så illa är det inte....än :S
Jag är så trött och Ni kommer ALDRIG att tro mig nu, men jag
är så trött att jag höll på att somna på
spinningcykeln igår.
JO, DET ÄR SANT !!
Jag satt och blundade medan jag trampade och var såååååå
nära vid ett flertal tillfällen att somna på biken.
USCH, läskigt.
Idag har jag varit lika trött, vad är problemet?
Många skyller på vädret, men ärligt ska man inte vara
pigg och glad nu när solen äntligen har börjat titta fram ?
Jag vet inte vad jag ska skylla på ?

Idag har jag varit ledig, skönt skulle jag vilja säga men
attans bananer om inte ögonen mina går i kors sen 3 timmar tillbaka.
Måste sova...
Ska ta en runda med hunden, sen sägen.

Imorgon jobbar jag kväll, sen blir det även jobb
lördag och söndag.
Hoppas jag är piggare då ?!

Har iallafall ätit gott denna fina torsdag.

 
 
TACOS !! Jag åt som en vild gnu !!

 
Håller på å läser en mindre kul bok, den ska vara färdig läst
nästa vecka....

Aha, nu ringe Jasse...hon har missat bussen.
Bara att åka till Tuna da ?!
Ååååååh !!
Mycke gnäll här ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

nu tycker inte jag du ska klaga på tuna.. :) där kommer juh JAG bo sen.. ;) PUSS!

2011-03-31 @ 22:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0