Popcorn tack

Jasså minsann, ingen träning idag inte, känns si så där med det...
Har dock hunnit tvätta här hemma istället och det är ju
alltid bra att ha rena kläder och dylikt i sin garderob :)
Annars nada hos mig.
Skulle behöva ta ett bad och kanske kapa lite hår på benen, börjar
bli jobbigt nu att ta sig fram då håret på benen bara snor sig
och får mig att ramla omkull, AJ :S
Not fun liksom.
Gussi och jag har varit på prommis, va kallt det var där ute.
Brrrrr !!

Sitter och väntar på Mr F, vill att han ska köpa med sig
popcorn hem.
Ja, popcorn får man äta fast det inte är lördag än, så det
vill jag ha.
Jaaaah, sen vill jag ju ha hem honom annars också men
popcorn skulle sitta fint nu om jag säger så.


Hahahaha !!
Ja, vad ska man säga ? Så här har Vi det hos Oss helt enkelt

Håller på att skriva mig ett CV, måste erkänna att det är
pretty hard to do it.
Har faktiskt aldrig gjort det förr, men det ska jag väl kunna
ordna fram eller vad säger Ni ?

Är det fler än jag där ute som känner sig "helt slut" och matta i kroppen ?
Jag tycker att det är konstigt att jag känner mig så trött
hela tiden med tanke på att våren och solen har börjat skymta
allt oftare ?
Är iallafall ledig i helgen så då kanske det vänder ;)

Vet Ni att jag inte har sett sista avsnittet på Solsidan ?!
Ska allt ta och göra det nu, har hört att det var
riktigt bra.

Got to go


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahah Mr F ser ut som en gangster! :) haha och du ser ut som en guppy! ;) haha



PUSS!!

2011-03-25 @ 11:18:56
Postat av: Natta

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAH XD

2011-03-27 @ 14:28:23
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0