Tips från mig

Smiter in lite snabbt med ett inlägg medan Mr F ligger i karet
och drar några bentag, jädrans va det plaskar i badrummet ;)

Jaha, spinnmedel idag...höll på att dö, men överlevde trots
alla odds emot mig.
BRA jobbat Natta !!
Vidare mot jobbet som även det funkade fint ikväll.
BRA jobbat Natta !!
Som Ni ser har jag inte mycket att klaga på, lite trött och
ont i benen men annars bara bra :)

Satt precis och åt en macka och drack oboy till den då jag
kom och tänka på en sak, visst är oboy godast att "dricka" om
man använder sig av en sked ?
Alltså att man på nå vis "äter" det som soppa ?
Det tycker jag :)
Sen har jag även andra saker för mig som även det gör
saker och ting godare om man äter det på "rätt sätt".
Exempelvis ska Coca-cola drickas i burk, en viktig detalj.

Godast i burk

Bananens skal ska delas i flera delar innan den äts och inte bara
i 1 eller 2, bra att veta.


Korrekt delning av ett bananskal för att få godast smak 

Ölen ska däremot serveras i glasflaska, komihåg detta så
Du inte blandar ihop det med Colan som ska serveras i burk :)


Godast så här

Popcorn är ju helt klar BÄST på bio och restaurang-mat ska ätas
på restaurangen och inte tas hem och käkas i soffan ;)
Som Ni ser har jag en del ideer och dom är faktiskt bra måste jag säga !!
Jo, en sak till eller två.
Maten ska serveras brännhet och så även te, annars smakar det pekka.
Kladdkakan ska stå i nån dag och blåbärspajen ska ätas direkt !
Jag är GRYYYYMMM !!

Nu kommer Mr F och han vill INTE att jag sitter vid dumburken :S
 
Syns imorgon !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0