tjena på er

Men hallå denna måndag :)
Då var helgen slut och så även min ledighet, dax att joba idag igen.
Men innan dess blir det ett lunchpass på Friskis tillsammans
med HP och Nettis.
Var även iväg igår en sväng på ett pass, kändes bra.
Sen var jag faktiskt iväg och solade....måste ha varit 100 år sedan jag
låg i ett solarium ?!
Och jag vet NU varför det var sååååå längesen jag låg i ett sen sist !!
Jag har bränt mig.....KUUUUUL !!
Ser ut som en svullen kräfta, not sexy men Mr F sa att det
inte gör nåt ;)
Hahahahahaha, tack då !
Ska iallafall inte hoppa ner i nåt solarium dom närmaste 100 åren
som kommer....

Alltså jag har tagit huuuuur mycket bilder som helst med min nya lur, men
det går inte att ladda över dom till datan.
Vad gör jag för fel ?
Det står att det är nåt teknisktfel och jag måste genomföra en
felsökning och när jag gör det står det misslyckat.
Bläääää, måste be nån teknisk människa kolla på det där.
Kanske Nima, hmmm, ja så får det bli.

Klockan börjar bli mycket, måste gå en sväng med Guss iannan
jag drar.
Mr F har redan varit ute på morgonen och sprungit med honom, duktiga va ?
Jag tycker att dem är super bra !!


Gussi har hoppat upp och lagt sig på Mr F's mage, skööööönt för
Gussi men inte för den som har han på sig ;)

Har ännu inte kommit igång med den där CV, sista ansökningsdan
är den 1 april så DÅ måste jag vara klar.
IIIIIIIHHH !! KOMIGEN NU !!

Nu ska Vi ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0