Sova, sova, säng !!

*PUST*
Stressade hem som en Toka från jobbet för att hinna gå med hunden
innan träningen, till min glada förvåning ser jag nu
på schemat att träningen börjar 17.30 !!
Fy tusan, LIFE IS SWEET :D
Jaha, så vad gör man med lite dötid då ?
Eller vaddå dötid, finns ju HUR mycket som helst att
göra här hemma !!
Men det tar jag seeeeeeen ;)
Nån som känner igen sig ?
Nä, men ärligt kanske skulle jag ta och plocka ur och i
diskmaskin och bädda ihop sängen lite.
Jag älskar att krypa ner i en bäddad säng på kvällen.
Ja, så får det bli.
Ska sedan iväg på ett medel/puls pass på Rockis, skojigt värre.

Hörs då


This Masterbed sov jag och Mr F i under vår vistelse i Prag, det
var grejer det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0