mera snö ?!

USCH !! Visst är det hemskt med allt som händer i Japan :(
Ååååh, sitter och kollar på efter 10 på tv 4 det är otroligt
sorgligt egentligen...
Just nu håller dem ju på att kyla ner reaktorerna genom att
hälla vatten över dom, men det går inte så bra.
FY TUSAN !! Jag kan nog knappt se nå mer...men varför ska
jag egentligen blunda för det som händer i världen just nu ?!
NEJ, jag ska se vidare !!
Arbetarna kring detta har tagit farväl av sin familj då dem
verkligen tror att det här kommer att bli deras sista uppdrag...
DET ÄR SORGLIGT !!
HUR fattar man ett sådant beslut ?!
Jag beundrar alla dem människor där ute som
utsätter sig själva i fara nästan varje dag dem blir tvugna att gå till jobbet.



Ikväll ska jag jobba från 20:45 till 7.00 imorgonbitti.
Japp, jag ska jobba natt :D
Ska bli jätte kul, är dock liiiiite orolig över hur det ska gå att
jobba i Nya vårdbyggnaden ?
Hahahahaha !!
Det kommer nog att gå bra, ska iallafall bli mycket spännande.

Har precis ätit frulle och ska snart klä mig och åka
iväg för att träna, lunchpass på Björnövägen.
Vid 17.00 går det ett intensivpass på Rocklunda....får se
om jag går på det också ;)

Näh, ska ringa några samtal innan dess.
Bye


Kan det SNÄLLA sluta snöa snart !!
Vill ju börja använa mina shcyssta briller ;)


Kommentarer
Postat av: Frederica

Ja de är hemskt :( Mår också dåligt av allt som händer där borta...

Snygga brillor ;) Tyvärr kom ju snön :P

Men jag gillar nog dom i Headern mer ;)

2011-03-18 @ 11:41:45
Postat av: Natta

Hahahaha Freddie, jag håller med Dig dom brillerna är lätt schysstere :D

2011-03-18 @ 18:13:21
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0