Kyss mig i....

Alltså ärligt ?!
NEJ !!
Nej, jag hittade ingen klänning...
Va är mitt problem ?
Jag fattar inte hur jag inte kunde hitta nån klänning, va
gjorde jag för fel när jag letade ?
Jag var LÄTT inne i kanske 7-8 butiker och INGET passade
min smak :(
Jag är en TÖNT...
Va gör jag nu då ?
Nån som har nå förslag ?
Jag är heeeeelt lost.
Min hjärna har aldrig arbetat så mycket som den gör just nu, man
kan säga att min hjärna har ALDRIG arbetat
så mycket som den gjort sen den dan
jag fick reda på att den klänning jag bokat för 100 år sedan
inte går att ha :S
Jag håller på att förlora förståndet !!
Mr F är på väg hem, ska bli skönt att få gråta
ut en skvätt i hans mysiga famn :)
Förutom detta har jag annars haft det bra i Stockholm :D
Tack underbara Fadia och Mary som hjälpte mig genom denna
dag, utan Er hade jag nog lagt mig på en
parkbänk tills någon kommit och tagit mig därifrån...vilket naturligtvis
INGEN hade gjort med tanke på min luck just nu.
Tack också till Emil och Sorken som lånade ut sin bil till Oss, Ni är bäst.
Shit, det låter som om jag vunnit en Oscar eller nåt och håller nu
på med mitt tacktal till alla, hahahahaha.

På med mysdressen och ner under filten, min kropp och hjärna
behöver vila...
Bye


Nu ska jag sluta hänga läpp, NU ska jag fixa allt.
Jag tänker då aldrig ge upp !!
AAAAAAAAAAHHHHH !!
GGGGGRRRRRRRRR !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0