Kvällsbestyr

Då har man vaknat igen ;)
Jag var ju tvungen att ta en liten tupplur så här på
kvällskvisten innan jobbet och det var skönt de.
Nu är maten i ugnen och sen ska jag ta hunden på en
promenad och sen är det dax att fara.
Attans nu gäspade jag.....äh, sånt händer :cool:

Hallå är det ingen som vill se den här nya svenska filmen
"Hur många lingon finns det i världen" ?
Det vill JAG :D
Den verkar ju bra och så är den ju gullig !!
Måste se den !!

Alltså en sak till.
Idag halkade jag för FÖRSTA gången denna vinter.
Tänk, jag har inte halkat 1 gång och så gör jag det NU och
dessutom stod jag ju STILL.
OH MY !!
Ont fick jag i handen och det började blöda :(
HAHAHAHAHAHA !!
Yes, jag är en tönt ;)



Nu blire mat !!
Ha en trevlig kväll <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

har sett den! :) helt underbar.. tror du skulle tycka den är jätte bra.. :)

Saknar dig tokan.. :) PUSS!

2011-03-19 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0