Ge dig själv lite cred för 17

Men HERREJÖSSÖS va duktig jag är :D
Alltså pröva att ge Er själva lite cred ibland för jag
lovar man blir jätte gla fast det kommer från en själv !!
Bra där Natta, U go Girl !!

Jaha, så varför är jag så duktig då ?
Jo, jag har varit så flitig idag.
Först hade jag ju utbildning där Vi redovisade vår
eximinationsuppgift, så nu är den kursen slut.
Sen gick jag en sväng på stan och där hittade jag ett par
SKIT shyssta byxor.
Efter det åkte jag hem och åt, sen for jag iväg med
Sorken och simmade.
Jag simmade i en HEL timme !!
En timme utan stopp !!
Okey, jag stannade EN gång för att släppa ut håret ur toffsen, men
annars simmade jag vidare :)
OCH efter det for jag iväg och tränade cirkelfys med HP och
Cissi.
Vi var sååååå duktiga !!


Jag älskar den här simbilden !!
Den påminner så mycket om mig ;)

Väl hemma igen, närmare klockan 21 tog jag en
sväng med hunden medan riset kokade
och torsken var i ugnen.
LYSANDE VA :D
Och gott vare.
Nej, nu ska Vi se på film.
Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0