Flänger omkring

Morrn på Er :)
Pigga och glada ?
Inte ?
Näääh, inte jag heller...
Vill sova lite längre, men det kan man ju fet glömma.
Igår var jag och tränade, skönt efter 2 veckors vila.
Eller ja, vila och vila det har ju inte riktigt gått att träna
då den här förbaskade förkylningen aldrig gett med sig.
Men som sagt igår gick jag på lunchpasset
innan jobbet och det var skönt.

Idag händer väl inte mycket, ska iväg och jobba och sen
får Vi se om jag åker på nå äventyr eller inte.
Jag hoppas på äventyr ;)


Jag, mamma, Gussi och sen tror jag att det
är Jasse som tar kortet.
Ja, man får plats många i en liten Peugeot ;)

Måste erkänna att det nog aldrig har hänt att jag
flängt omkring på det viset som jag gör just nu....och inte
vill jag att det ska fortsätta vara så heller.
Men jag antar att det snart är slut med det :)

Jag måste gå en sväng med hunden, Vi hörs sen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0