Film på g

Men Hej på Dig :D
Kul att ses igen, allt väl ?
Bra !!
Så nu har jag äntligen varvat ner lite, känns som om det är första
gången jag sitter idag förutom på lunchrasten och cykeln idag
på spinningpasset.
Och nu kom Mr F hem, KUL !!
Vi ska se på film, fast innan dess borde jag duscha :rolleyes:
Annars får jag väl inte ligga i soffan bredvid honom kan jag tro ?


This is the film, rykten går på stan att den ska vara bra ?!

Jaha, spinning idag med Sorkens päron.
Gick som på räls.
Imorgon ska jag försöka boka in cirkelfysen OM jag får nån plats...HOPPAS !!
Jobbar även dag imorrn, måste med andra ord gå och lägga
mig i tid....

Vet Ni ?
Jag är faktiskt ganska glad just nu :)
Jag tror att saker och ting börjar klarna och det känns
UNDERBART !!

Aj, aj, aaaaaaj !!
Nu måset jag sluta, Mr F tjatar om att lägga ner nu :S

Ciaoo då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0