svammel

Hahahaha !!
Måste bara inleda detta inlägg med ett litet klipp :D
 
Hihihihihi

Idag har Pia varit hemma hos mig på min lediga dag.
Det blev ingen fläskfile, men en grillad kyckling slank ned.
Till det serverades godaste salladen och baguette, samt iskall
Ramlösa vattenmelon.
Ni måset hålla med mig om att DET är grejer de ;)

Har som vanligt setat och garrvat ihjäl mig med hjälp av
världens roligaste program, Total blackout.
Jag dööööör varje gång jag ser programmet, vad är mitt
problem ?
Hahahahaha !!

Guss ligger och sover på balkongen så jag tänkte passa
på att ta en dusch, sen kanske vi hinner med en liten
cykeltur innan läggdax.

Imorgon börjar jag klockan 7, men sen
är jag ledig hör och häpna torsdag, fredag, lördag OCH söndag.
Jag älskar livet :D
Dock är det mycket inplanerat dessa dagar, men det ska bli skönt
att få spendera dom med sin familj <3
Ska nog ta och ringa min lilla mamma innan jag går och lägger mig.

Sov gott när det blir dax.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tänker på er! Stor kram

2011-06-09 @ 13:54:53
Postat av: Natta

<3

2011-06-10 @ 09:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0