Nu ni får ni läsa det ni orkar

Hejsan :)
Är det verkligen BARA Verre som kan svaret på förra inlägget?
Hehehehehehe !
Aja, här kommer svaret.
På frågan Vad heter finlands sämsta bärplockare är svaret
Maski Hallonen ;)
Kul va ?!
Eller är det bara jag och Verre som har så taskig humor ?

Har inte sovit många minuter inatt, jag kan inte, det går inte.
Tänker för mycket på allt....

Har som sagt varit i Dalarna hos min finaste Dalmas med son.
Tack för erat välkomnande med öppna armar och kladdkaka.
Tack Gabbelito för att Du sa att Du älskade mig.
Tack Verre för att Du tog mig på loppis där jag blev
jätte arg för att en Dalahäst kostade 495 :-
TACK för allt !!
Hahahaha, men helt ärligt hur kan en Dalahäst kosta så
mycket och dessutom på loppis ?!
Det var mig den DYRASTE loppis jag någonsin varit på i hela
mitt liv.
Hittade dock en himla massa jag hade velat haft, men plånkan
min skrev HAAAAAALT bara jag såg priserna.
Roligast var när Gabbe stod och stirrade på mig på morgonen, man
blev ju hur rädd som helst när man vaknade med ett face
i sitt egna ansikte.
Återkommer snart då jag vill ha lika kul igen ;)

Väl hemma igen åkte jag till Johannesberg, för där var det
dax för fallskärmshoppning :)
INTE för min del, men för min brors del.
TJOOHOO vare gick.
Måste erkänna att man är modig om man vågar hoppa och dessutom
frivilligt.

Efter det hände inte så mycket mer...hmm...nehej.
Dock var ju klockan närmare halv 8 så vad mer skulle jag
kunna tänkas hitta på?
Åkte och köpte sushi och la mig frmaför tv:n.
Telefonen ringde och det blev en tripp förbi Mr F's päron, MUMS igen ;)

Nu ska jag sluta snacka.
Dax att göra lite nytta, klockan är 12.

Puss


Kommentarer
Postat av: Verre

De e nog vi som har taskig humor.. ;) hehe



Tack själv snälla du! <3 Vart jätte glad att du kom!! Du är alltid välkommen hem till oss!! KRAMAR!!!!

2011-06-19 @ 19:32:00
Postat av: Natta

<3

2011-06-19 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0