Nationaldagen har varit super !

MEN JAAAAAAAAAAA :D
Äntligen är helgen förbi och jag är ledig imorgon !!
Känns toppen.
Ska bli underbart att få sova så länge jag vill imorgon....men det kommer att resultera i
att jag är uppe klockan halv 8-8 kanske, det är dock bättre än 5 iallafall ;)

Idag har jag som sagt jobbat, gick som en dans.
OJ OJ OJ !!
Strunta i jobbet, våra inbjudningskort har kommit :D
Har redan börjat dela ut dom, hehehehe.
Verre fick ett idag då hon var här och hängde med mig efter work.
Vi snackade en massa gojja och sedan tog vi en tripp förbi
Mc donalds....det var kul, hahahahhaha OCH gott.
Imorgon ska jag dela ut lite flera, roligt.

Jag är faktiskt inte ett dugg nervös...än.
Men jag kan tänka mig att det kommer dagen då bröllopet skall
äga rum eller några dagar inna.
Ska bli så kul !!
Imorgon ska jag ringa igen och fråga killen om han fått dressen levererad
till butiken än, annars är det
nog dax att Gubben fixare....pronto.

Jag har legat på balkongen och läst min bok, somnade.
Är ganska pigg just nu och har lite tråkigt...kanske ska
jag ringa Mr F's systrar och se vad dem gör.
Men först ska jag ringa Mossan.

Vi hörs snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0