hej lite snabbt...fast det blev långt

Oj oj oj !!
Börjar att bli nervös ?!
Frågan är dock VARFÖR jag är nervös ?
Jag har ju jobbat natt förr och det har ju gått hur bra som helst.
Ja, Herrejösses va barnslig man är ibland.

Har precis vaknat från min 1 timmes sömn, det var skönt.
Nu känner jag mig ganska så pigg måste jag erkänna :)
Fast fortfarande nervös...
Måste käka, väntar på mina och Gussis makaroner.
Har fetaste halsbrännan, usch !

Nu har jag lämnat in pappret om hinderspröving.
Bara och vänta på svaret då för att se att ingen av Oss
är gifta sen tidigare.
Sånt kan man ju aldrig vara riktigt 100 på att man inte är ;)
Hahahaha, tänk så kommer det hem ett papper i lådan liksom:
-Nathalie Nami är gift med Arne Nilsson sen 55 år tillbaka.
Vad gör man då ?!
Hehehehehe, hoppas att inga sådana överraskningar finns.

Har varit och handlat, look.

 
Ny matta till hallen, mycket nice

 

Nya kuddar, så underbart fina !

Ville också ge min Snygging en present, får se om han
gillar den ;)



Klockan är nu halv 8 och jag har nästan hunnit
äta klart min mat, ja Du här går det undan.
Sedan ska jag klä mig och packa med mig lite gottis till jobbet.
OCH efter det blir det en cykeltur med min lilla svarta.

Hoppas att Ni får en lika fin kväll som jag tänker ha.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0