Granna-Grannen ;)

Hemma igen.
Sitter och väntar på min Granna-Granne :)
Tja sååååå grann är han väl inte, men han är ganska snäll
mellan varven iallafall.
Jag har lovat honom att han ska få låna vårat förråd, Vi
har aldrig använt det och kommer nog aldrig
att göra det heller.
Så här sitter jag nu....

På tal om grannen, det är också samma granne som har ställt
till med detta.

 

Va tycks ?
Ett hål med lite tejp mellan Oss just nu.

Dem har fått vattenskada och måste ha en slang mellan sin
lägenhet och en ventilationstrumma i vårat badrum.
Så detta är hur det ser ut och kommer att se ut en ca
3 veckor framöver hemma hos Oss.
Men vad gör man inte för sina grannar ?!
MASSOR :D

Ska gå och kolla om han kommit hem från jobbet än.


Jo, för Er som är oroliga så vill jag bara tillägga
att varken jag eller luren min luktar bajs längre.
Det är kirrat, numera luktar jag gooooodis ;)


Kommentarer
Postat av: Frederica - lantlig inredning, ProMarker & två små gossar..

Va det du som kommenterat om tavlan?

Om.. så ja det går att beställa :)



Fy vilken slang!? Haha.

Det var verkligen generöst att dela med er av ert badrum så ;P

2011-06-22 @ 20:39:35
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0