dax att ta tag i dan

Då var klockan snart 1 och jag har hunnit med en hel del.
Dock inte allt jag borde ha tagit tag i....
Väntar på att tvätten och diskmaskinen ska bli klar, har MASSOR
av tvätt men jag tror det får räcka med 4 maskiner
för idag....eller kanske att jag kör 2 till ?

Inatt sov jag som en kratta igen.
Låg vaken och såg på film till nästan 2 och efter det
var jag fortfarande inte trött.
Måste dock erkänna att det är bra om jag lyckas vända på dygnen nu
då jag börjar jobba natt i natt och hela sommaren framöver.
Ser såååå mycket fram emot semestern !

Ska ta en vända med Guss igen innan jag åker till stan, har
lite ärenden där och ett par samtal att ringa.
På tal om samtal, jag undrar hur det går för killen med min
brudklänning.
Kanske borde jag ringa honom, men då blir han väl galen ?!
Väntar till nästa vecka, har han inte hört av sig innan dess ska
han få se på andra bullar :cool:

Stämmer det att sommaren är över nu eller ?
Jag menar HALLÅ vart tog solen vägen ?
Nej, ge Oss sol VäderGudar så Vi kan få njuta lite iallafall.

Först jordgubbar sen prommis :)


Jag kan äta hur mycket röda-gubbar som helst !!

Simma lugnt


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hälsa den där segisen att han ska leverera din klänning nuuu!! :) Tränar du nått i veckan? Pusss

2011-06-20 @ 18:40:22
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

AJ AJ SIR !! Ska hälsa honom att HP sagt så och då är det DE som gäller ;)

Jooo Du visst måste jag träna, vet ej när dock. Kanske imorrn? Har dem sommartider nu eller?



Puss

2011-06-21 @ 02:00:31
Postat av: Hanna

Sommartiderna börjar nästa vecka:) Jag ska på något imorgon eftermiddag/kväll, och sen på torsdag kväll är det cirkelfysen:) hur kan du? :) Så man få seeees:D puss

2011-06-21 @ 16:08:01
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0