kokoloko!

TJA :D
Alltså Ni förstår nog inte ( för inte ens jag förstår ) hur mycket
jag har haft att göra !!
Jag håller på att balla ur.
Stressar runt som en tok, ringer hit och dit, åker runt till ställe
efter ställa....ja, jag har att göra om man säger så.

Igår fyllde jag år :D
Grattis till mig som blev 1 år äldre och 1 år närmare pension, hehehehe !
Hade världens magont så det blev inte mycket tårta, åt lite kladdkaka närmare
6 imorse.
Jobbade natt och fick världens finaste present av mina arbetskamrater, hahaha !
Fick 5 stycken panpizzor, OM Ni har ork ska jag berätta storyn bakom
denna "gåva".
Orkar Ni lyssna?

Nu är jag ledig fram till onsdag kväll igen.
Har en massa att göra, viktigast just nu är att fixa en klänning till Jasse.
HERREGUUUUUH !! Hon är ju sååååå petig :S
Det är väl inte så noga ;)
Jooooo, jag skoja bara.
-Jasse Vi ska hitta bästa klänningen till Dig, oroa Dig inte.

Var i Stockholm här om dagen.
Mr F's syster hittade FINASTE klänningen.
Jag säger bara OMG !!
Rykten går att det bara är Fadia och Carola Häggqvist som är
lycklig ägare av en sådan klänning, vilket jag förstår :cool:
Tänk så här, om till och med Mr F tyckte att den var gryyyyymmm
då ÄR den det.

Vad mer....hmmm....
Börjar bli lite nervös över att det snart är dax att börja nya jobbet.
Eller ja, jag börjar ju inte förrens den 1/9 men iallafall.
Är däremot inte alls nervös inför bröllopet än, är det
normalt ?

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, luktar apa.

TACK ALLA FÖR ERA "GRATTISAR" TILL MIG !
Ni är guld <3

Här om dagen var jag och Guss ute och....plockade olika saker ;)

 
Jag plockade med mig blommor hem och Guss...

 
...han hittade en sadel som han ville ha med sig hem :)

Hejsan !!


Kommentarer
Postat av: verre

haha Sötnötar.. :)

försökte ringa dig igår men tänkte ng att du var upptagen med allt firande.. :) haha



PUSS! <3

2011-07-11 @ 18:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0