tråkiga jag

Okey vart ska jag börja??
Jag kan börja med att säga att jag lever och det är nog
ett framsteg i sig ;)
Har hunnit med en hiiiiiimla massa.
Nummer 1
Var i Stockholm och hälsade på min kompis och hennes
två pojkar till änglar, SÖTASTE!!
Nummer 2
Var i Stockholm någon dag senare med Jasse och Sorken
för att leta klänning till dem båda....hittade Vi nåt? Nej!
Köpte korv med bröd, that's it liksom :S
Nummer 3
Setat med dom sista inbjudningarna samt ringt runt och frågat
om gästerna våra har hunnit bestämma sig än
om dem vill komma förbi och säga "hej" på vår stora dag :)
Och det ville ju dem flesta, hihihi!
Nummer 4
Emil har lagt golv i vår lägenhet, jätte fint blev det.
Nummer 1 012
Ja som Ni ser kan jag hålla på i all evighet, men riktigt så
funkar det ju inte.....

Snart är det dax !!
Om tiden bara kunde gå lite snabbare <3

Måtte det bli fint väder också !!

Puuuuuuss



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag lääängtaaaar!! :D puuusss

2011-07-21 @ 10:33:54
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag lääängtaaaar!! :D puuusss

2011-07-21 @ 10:34:36
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHH !! Jag med :D

Pussen !!

2011-07-21 @ 14:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0