sprungit och sprungit

I Jössenammen va jag har sprungit idag !!
Hit och dit och hit och dit och sen hit igen....det tog ju
aldrig slut och än är det heller inte
färdigt sprunget.
Men NU sätter jag mig ner en stund och tar det lungt, får fortsätta
springa imorgon igen.

Så hur mår Ni där ute ?
Fint ?
Bra :)
Jag mår också fint, kan ju bero på att jag fick
sova till 11.45 imorse innan det var dax att kliva upp.
Har precis ätit mat och nu känner jag hur sugen jag är på chips....
Måste fixa !

Annars händer det väl inte så mycket, känns mest som om
jag sitter och väntar på att det ska bli augusti :D
Måste dock erkänna att alla ännu inte har hunnit få sina
inbjudningskort.
Måste nämligen gå och köpa fler då dom inte räckte...oops :S
Men annars är det bara fint !

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !! Gussi har fisit !!
Måste uuuuuuuut härifrån.
Vi hörs.

Ciaoo på Er


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-19 @ 10:54:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0