okey så här äre

Jaha då vara man vaken...sen klockan 11 :S
Vad gör jag för fel då?
Varför kan jag inte sova?!
Jag gick upp 9 igår morse, sov INTE en blund och gick sedan och
jobbade...vad är problemet?
Nattjobb passar mig med andra ord inte för att jag inte
kan sova, annars är det UNDERBART !!
Tänk själv, jag jobbar 20 timmar den är veckan och 20 timmar nästa, är
inte det lyx så säg ;)

Annars?
Inget nytt.
Ska träffa sminkösen nästa vecka för att göra en provsminkning, varför
vet jag inte.
Kan väl inte vara så svårt, bara och köra på med lite
färg....eller :cool:
Frissan är bokad och klar, där blir det inga tester.
Har förklarat hur jag vill ha det och har även sett
hennes tidigare "skapelser" så jag litar på henne till 100 %.

Kikade lite på klänning igår.....den är faktiskt rätt fin ;)
Vill pröva den, meeeeeen jag ska hålla mig.

Mr F har skaffat sin outfit nu iallafall, har inte sett den så
jag är ganska nyfiken.
Hihihihihi!

Nu ska faktiskt jag och mossan ta oss ner till stan för att kika
på en klänning till henne.
HOPPAS att hon blir nöjd !!!!!!!!!!!

Puss och kram din jätte banan :)


Hahahaha !! Ärligt ?!
Transportmedel till kyrkan kanske ?

MEN JÖSSES !! VA SKA VI TA OSS TILL OCH FRÅN KYRKAN I??
Måste ringa min Snygga nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0