massa yrande från min sida

Tjooolahopp :D
Här sitter jag som vanligt i en mil lång telefonkö, alltid
lika kul.
Alltså jag måste få skryta lite nu så alla Ni som inte håller med
mig får lov att hoppa över detta stycke, okey?

JAG ÄR GRYYYYYYYYMMMM :cool:
*klapp, klapp på min axel av mig själv*


Så där ja nu var jag färdig med mitt skryt.

Hur har Ni det då ?
Hoppas bra.

Idag är sista svarsdagen för dem som tänkt sig
komma on the wedding !
Men tyvärr ser verkligheten annorlunda ut, då alla
ännu inte fått sina kort som sagt...ooops...
Meeeeen det ordnar sig :)

Dryyyyyyga telefonköööö !!

Jaha, min jobbnatt gick som på räls och det har även min dag gjort
hittils sen jag slog upp ögonen.
Ska snart äta mat hemma hos mamma och pappa, röda bönor
blir det.

Jag måste nog sluta nu om jag ska hinna med
det jag tänkt mig innan det är dax att gå och jobba igen.

Hoppas att Ni får en fortsatt fin eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: P-L

RÖDA BÖNOR å jag fick inte komma..... DÅLIGT!!!!!!!! ;D

2011-07-05 @ 22:03:22
Postat av: Natta

I know :(

But U told me that U var bussy heeeeela dan igår, så Vi fixar det en annan gång. Okey?

2011-07-06 @ 06:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0