jobbeli jobb

Snart ska jag iväg och jobba, känner mig ganska
taggad.
Dock äre så här va att ju ljusare det är dessto svårare är
det att bli trött under natten.
Så det vore ju great om solen ville kika fram nu innan 21.00 ;)
Hehehehe, man kan ju alltid hoppas.

Annars har jag inte gjort mycket, sprungit lite ärenden och varit
med Guss.
Har även hunnit med en sväng hem till mamma och pappa för
ett matintag.
Men annars nada.
Önskade att solen ville komma tillbaka....har börjat flagna i ansiktet :(

Jag är så sugen på godis !!
Måste nog åka förbi nåt ställe och köpa mig lite inför natten.
Japp, så får det bli.

Jag undrar egentligen när Verre och Hanna kommer hem ?
Det borde ju vara snart ?
På tal om snart, så fyller jag faktiskt år snart :D
Hahahahaha, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag tror jag skrattar lite istället.
Bäst jag ringer P-L så kan Vi skratta åt det tillsammans ;)

Puss och hej !


Kommentarer
Postat av: Verre

kommer hem den 8e..:) HAnna kommer val imorron va? :)



Saknar du mig redan?? ;) hehe :) PUSS!! <3

2011-07-04 @ 21:59:05
Postat av: Natta

BRA!!

2011-07-05 @ 16:35:28
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag är hemmaaaaaa!! :D Ring mig senare idag Nattis! el ring en signal om du vill så ringer jag upp:D PUSS!

2011-07-07 @ 13:28:41
URL: http://hanniebanani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0