Hemma igen

Hemma igen :D
Ååååh, va jag önskar att jag var en japan !
För OM jag vore japan skulle jag kunna laga min egen sushi
och därmed inte behöva springa och köpa det varje dag :(
Men jag åt det idag iallafall med mamma, hehehehe.
Dock åt hon BARA 2 bitar och sen var hon mätt !!
Vadå mätt efter 2 bitar ?!
Aja det blev ju mer till mig så det gjorde inget ;)
Sen har Vi också varit och köpt fler inbjudningskort då dom förra
som sagt inte räckte till.
Ska ge dom till Mr F så får han fylla i till alla som ännu inte hunnit
fått något.

Hmmm....vad har jag gjort mer idag ?
Nej, bara städat och ätit.
Kanske åker jag förbi Mr F's päron en sväng och säger
hej till hans syster som är där från Stockholm.
Meeeeen sen är det ju så här va att jag är ganska
lat så det vore riktigt skönt att bara ligga hemma i sängen och inte
göra NÅNTING alls :cool:
Vi får se hur jag gör.

Nu ska jag ringa lite samtal så kanske jag vet
hur kvällen min kommer att sluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0