Gussi och jag

NUUUUUUUUUUUUU....vaknade jag :S
Inte så bra kanske ?!
Måste ju snart gå och lägga mej igen, blääääää.
Hur kunde jag vara så dum och tillåta mej detta ?
Livsfarligt att lägga sig i soffan må jag då säga....
Nähe, ut med hunden sen ska jag försöka
somna om igen ;)
Blir nog inga problem.

ZzzzzZzzzZzzzz.....

SHIT !! Jag är så himla sugen på allt möjligt.
Men, jag MÅSTE stå emot.
Kom igen nu, kämpa !
Hur tusan gör Ni när Ni är sugna på en massa saker ?
Jag fick tipset en gång att NÄR
Du blir sötsugen ta ett glas vatten
och ett äpple så blir ALLTING bra.
JO, TJENA !!
Den tanten kan då aldrig ha varit sugen på nåt
sött i hela sitt liv då ?!
PYTTSAN !!
Finns bara  ETT sätt att stoppa ett SockerMonster
och det är genom att ge det vad det vill ha :D


Geeeeee meeeeeej goooooodis !!
Grrrrrrrrrrr !!

Idag har det då inte hänt mycket.
Jobbat och tagit mej hem i princip.
Jag och en arbetskamrat gick tidigare idag från jobbet
för Vi tänkte ta en runda på stan.
Men då var det stängt !?
I Jössenamen är det frågan om ?
Aha.... det var Trettondagsafton idag.
Man vet då inte ett smack då man jobbar som Vi gör.
Vi jobbar ju ALLA dagar om året och tänker
inte på dessa röda dagar osv.
" The show must go on " så att säga trots
att Julen står för dörren eller Midsommar vill firas av.
Så är det, men det gör inte så mycket :)

Ska klä på mej, ringa P-L och prata med henne
under promenaden.
Det är grejer det, för då känns det som om
man har sällskap under promenaden.
Guss är ju som sagt inte så sällskaplig.
Hahahaha, jag vet inte HUUUR många gånger
jag har blivit sedd av folk som säkert
måste tro att jag är "lost" där uppe
då jag går omkring och pratar med hunden.
- Kom igen nu Gassi, kissa, bajsa nu.
- Jalla Guz, nu skyndar Vi Oss hem så ska Vi äta frukost.
- Heeeeeej, min lilla GulleBulle, SnutteGull va söt Du är.
Osv. osv.
Ibland är det så pinsamt att jag MÅSTE fortsätta snacka med
hunden då jag upptäcker att någon sett mej, för ANNARS
blir det ju ännu skämmigare :S
HAHAHAAHAHAHAHA !! Vilka problem man har.

Ut vare !
Undrar om det är kallt ?


Har Ni sett att SnutteGull har fått ETT vitt hårstrå
som sticker ut vid ögonbrynet.
Jag vill klippa eller rycka det, men får inte för Mr F.
Han säger att det är ett "Visdomsstrå".....vad nu det är ?

TUSAN !! Tankeöverföring, P-L ringde :D


Kommentarer
Postat av: P-L

Japps jag vet tankeöverföring gör vi bra.. ;D

2011-01-06 @ 13:27:06
Postat av: Natta

Hihihihihi !! U know me and I know U and We know varandra :D

2011-01-06 @ 22:09:14
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Verre

Hahha din Mr F måste vara väldigt vis.. :) haha

hoppar han omkring med en filt över axlarna hemma o sjunger olika ramsor också? ;) HAHAHA

2011-01-07 @ 23:48:37
Postat av: Natta

HAHAHAAHHAHAA !! Verre va snacka Du om ? Men ja, det gör han min Mr F ;)

2011-01-08 @ 15:24:33
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0