Inspiration och gott omdöme

Nääääääh, men Hej :)
Läget ?
Jag mår bara fint.
Är nyligen hemkommen från Work, har även hunnit en runda med
Guss och snart är det mat :D
Tänkte laga mej lite "faligkorv" och makaroner, GODASTE som
finns.
Sen har jag faktiskt inga planer....borde dock en himla massa, men
det får Vi se hur det blir med.

Hallå ?! Såg Ni Solförmörkelsen idag ?
Det gjorde jag, ganska kul och se
då jag aldrig har sett det förr.
Hallå nr 2 ?! Har Ni städat ut Julen än ?
Det har jag och skönt är det.
Hallå nr 3 ?! Jag har en läääääskig sak att berätta, men det
tar Vi sen :)
Nu ska jag sluta med mitt "Hallå-ande".

Joooo, vet Ni ?
Idag träffade jag Doktorn som jag mötte på Akuten på Juldagen.
Han kom upp på vår avdelning, gick förbi mej, men vänder.
- Tjena ! Du kanske inte minns mej ?
Det var mej Du pratade med den där kvällen på Akuten då
Du gjort illa näsan, säger han
- Hej på dej. Klart jag känner igen dej, svarar jag. 
- Aaahaaa.....gör Du ?
Det trodde jag inte, Du verkade lite borta och såg helt yr ut, fortsätter han.
- Nej då, visst minns jag Dej. Jag var ju nykter
den kvällen så jag minns ALLT ! svarade jag igen.
- Aaahaaa....var Du ?
Ja, kan man tänka sig för det var jag !!
Men jag klandrar inte honom för det, klart han trodde jag var full.
Det tror ju jag också om ALLA som kommer in med en bruten näsa, fotled,
handled eller höft efter eller under helgen.
JISSES !! Vilka fördommar man har !?
Helt galet.
Dock måste jag säga en sak....om jag inte redan har sagt det ?
Äh, kan ta det en gång till.
Jag skämdes som en HUND den där kvällen då jag åkte in till Akuten.
Ni skulle ha sett blickarna jag fick av folk.
Dem tänkte säkert, Ja, så går det när man dricker eller rätt åt dej
man ska inte slåss.
Och jag måste erkänna att även jag har tänkt så om folk....
Jag skäms :(
Ska aldrig mera döma nån efter håren, ALDRIG !

Nu ska jag käka och ringa mamma, men Vi hörs sen.
Ska berätta den där saken då.
Men till alla Er som är lite rädda säger jag bara;
- Läs inte nästa inlägg :S


Låt Er inspireras av mej :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0