Friskförklarad

Go kväll där ute i Stugorna :)
Hoppas dagen varit bra och att Ni haft mycket kul för Er.
Själv har jag ju jobbat och det var riktigt kul ikväll.
Hände en hel del och det är ju faktiskt då det är som roligast.

Har precis ätit kvällsmacka och druckit te, så
nu är magen min mätt.

Jooooo, glömde att berätta hur det gick idag på
öron-näsa-hals.
Träffade en annan läkare än sist, en mycket snäll
Doktor.
Han kikade lite på snoken min och sa att den ser MYYYYYCKET
fin ut, hehehehehe tack snälla Doktorn :D
Jag frågade om det fortfarande kan göra ont ( vilket det gör )
och han sa att det tar upp till 3 veckor innan benen
har fixerat sig, så det är inte konstigt om det gör
ont än.
Jag förklarade för honom att jag heller inte har någon känsel
i nästippen och då sa han att även nervtrådarna kring området
kan ha slitits av i samband med frakturen.
Så med andra ord är jag frisk som en nötkärna !
TJOOHOO !!
Lovar att det var en lättnad.
Dock påpekade han att jag skulle vara mycket försiktig
med näsan, om jag får en smäll.....AJ....då är det kört :S
Måste erkänna att det nog inte är någon risk för smällar
och grejer, för jag har blivit riiiiktigt duktig på
att parera slag, sparkar, flygande föremål med mera
som är påväg mot mitt ansikte.
Tänk Er mej som killen i Matrix, jag hoppar
och studsar runt som ingenting :cool:


Yeeeehaaa !!

Nu ska jag lägga mej i soffan och se på tv med
Mr F, bästa sömnmedlet som finns den där tv:n.
Skulle vilja ha en tv i sovrummet oxå....eller neeeeh, det
vill jag nog inte när jag tänker efter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0