Gråter en skvätt

Här sitter jag och gråter, jag döööööör !!
Guuuuuh, så sorligt eller ja, romantiskt kanske eller
iallafall väldigt, väldligt fint.
Kollade på Spårlöst och det är ju sååååååå fint.
Tänk att få träffa sina föräldrar för första gången, FANTASTIKST !!
OMG !! Jag tror jag dör.....måste ta några djupa andetag...
Så där ja, now Im back ;)

Just nu är det nyheterna på tv, vart tusan är världen på väg ?
Va är det för fel på folk ?
Nya bombdåd i Moskva, flera döda och ännu flera skadade.
FÖR J#¤?)(/&VLIGT helt enkelt !!

Idag har jag inte gjort mycket, var som sagt och tränade tidigare idag
men sen har jag bara tagit det lungt.
Mr F och jag laddade ner filmer tidigare på eftermiddan, men Vi somna innan
dom hunnit ladda klart :S
Ska nog se dom då han kommit in med hunden igen.

Det där förra inlägget om att dräpa någon var väl liiiite
överdrivet, men jag fattar inte att man kan ha sånn otur ?!
Jag ringde till Chantal's här i Västerås idag eftersom jag vill beställa en tårta, men tror
Ni inte på 17 att dom har SEMESTER då ??!!
Va tusan !!
Orka !!
Orka ta semester DÅÅÅÅÅ !!
HAHAHAHAHAHA, nej nu måste jag kamma till mej lite :D
Jag antar att det kommer att lösa sig, det har ju trots allt löst sig för
andra par.
Vänta, måste ta några djupa igen.....så nu är jag färdig andad.

Idag när jag var ute med hunden så kände jag en välbekant doft jag inte
kännt på ett tag.
Gick vidare och kände hur doften blev mer och mer intensivare och DÄR stod han,
mannen med grillen.
Japp, det var en man som stod ute på gården och grillade.
Guuh så gott det luktade, blev så hungrig att jag var tvungen att gå
hem och laga mat ;)


Gissa vad det blev ;)


Heeeelt rätt !! Tacos !!

Nu har jag mumsat i mej det också, Mr F åt tonfisk och pasta....han
är inget fan av Tacos.
Hur kan man inte vara det ?
Dock gör det inget, blir ju mer till mej då ;)

Vet Ni att jag har slutat svara i hemmatelefonen ?
Anledningen är den att det BARA är telefonförsäljare som ringer, ENBART
alltså.
Jag lovar !!
Och oftast är det SAMMA företag som ringer typ 12 gånger efter varann och
sen är det 15 nya samtal av nåt annat företag.
Jag fattar inte, kan dem sluta ringa mej ?
Idag frågade jag tjejen som ringde varför hon ringer mej ?
Jag -Varför ringer Du mej ?
Hon -Va menar Du ? Jag vill veta om Du kollat igenom dina premiepensioner !
Jag -Va har Du med det att göra ? Du är den 11 personen som ringer
hit och frågar mej det. Har Ni ingen koll på vart Ni har ringt där borta ?
Hon -Jo, det har Vi faktiskt ! Och det är INGEN som har ringt dej !!
Jag -Tänk för att det är det, senast i fredags ringde en man från Ert
förtag och snokade.
Hon -Det stämmer inte...
Jag -Jo, tänk för att det gör det !
*Klick*

Aha, så var det samtalet över ;)
Jag älskar när det ringer försäljare hem till Oss och Mr F svarar.
HAHAHAHAHAHA, han driiiiiiiiiver dem till vansinne !!

Nu måste jag runda av....
Nej, just det !
Ska bara visa vad jag fick av min kära Svärmor :)


Jag fick en hel kaffeservis av henne.
Den är så söt :)


Men kaffekannan fick stå framme på hyllan i köket, tycker den
passar där

Sådär ja, nu ska jag gå.
Bye bye

Kommentarer
Postat av: Frederica

Vilken söt servis, blir riktigt avis ;)

2011-01-24 @ 22:56:07
Postat av: Natta

Hihihi, Freddi inte behöver Du vara avis :)

Du kan få låna den nångång ;)

2011-01-25 @ 10:24:07
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0