Sugen på allt möjligt !

Salom aleikum :cool:
Japp, håller på att testa mej lite fram och det går rätt så bra för Er
som undrar.
Jag tycker att det är tufft att vara lite internationell så jag tänkte
"Why not test it" liksom ;)

Då var jag äntligen hemma för den här dan, har heller
inga som helst planer på att röra mej en meter åt varken höger
eller vänster....eller ja, om
jag behöver besöka lillakontoret så kommer
jag naturligtvis ta mej dit. 
Men annars säger jag STOPP !


Aaaah, tänk att få slappa någonstans på
strand i ett varmt land....

En sånn dag Vi har haft va ?
Visst har den varit bra ?
Tycker då jag iallafall.
Har precis kommit in med hunden, nu ligger han
och sover inne på toaletten efter att ha ätit sin kvällsmat.
Jag gick till ICA med Guss för att köpa semlor, men dom
var SLUT !!
Fy tusan va besviken jag blev :(
Här hade man ansträngt sig för att få den
där semlan och så är dom SLUT !!
Skandal.....
Måste kolla med Mr F om han kan fixa fram ett gäng
semlor åt mej ;)


Om jag inte får en semla vill jag ha nå annat gott ;)
Den här godbiten fick Vi på ett bröllop i somras 2010


Tackar heller inte nej om jag får den HÄR otroligt goda
tårtbiten som Vi fick på ett bröllop i november 2010

Imorgon blir det bröllop för Mr F's del så jag och Guss
kommer att få sällskap av Jasse.
JIPPIE !! Så kul Vi ska ha !!
Jag har redan värsta planerna för vad Vi ska hitta på.
Hade dock velat följa med på bröllopet, men schemat mitt
var lagt för lääääääängesen och då finns det inte
mycket mer att göra än att jobba.


HAHAHAHAHA :D
Jag och Jasse i somras på Korfu, fy 17 va
kul det var..... *host* när HON inte bråkade med mej förstås *host*

Nu ska jag se på tv eller kanske blir det Scrubs ?
Scrubs är min nya tvserie jag följer nu när jag sett
alla avsnitt av 2 och 1 halv man, jag älskar komedier :D

Khodahafez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0