Låååång och rolig dag

Brrrrr så kallt det är där ute och ont gör det i ansiktet då det kommer
ner nå småspiksliknande från himlen.
Inte kul alls, trodde det skulle bli varmare
dem här dagarna framöver ?


En bild från morgonpromenaden imorse.
Guss älskar att rulla sig på isen och klia ryggen :)

Guuuuuuh, vilken dag !!
Har haft så roligt och mysigt hela dan igenom.
Har nyligen kramat Verre hej då och nu
sitter jag här hemma och försöker att varva ner
innan läggdax.
Dagen började med ett besök på IKEA och reste av Hälla, sedan for Vi vidare till stan.
Handlade lite smått och gott på rea, men dem bilderna tar Vi imorgon.
Handlade med Oss mat från Spicy som Vi sedan gluffsade i Oss
hemma hos Hanna och Emil.
Hahahahahaha, stackars Emil som var tvungen att umgås med Oss :)
Men nog tror jag allt att han hade det lite småkul....eller rättare
 sagt, jag hoppas det iallafall.


Fyyyyy tusan va Vi blev mätta !!
Iallafall för en kort sekund ;)

Efter besöket hos Hanna for jag och Verre ned på stan en snabbis igen.
Vi sprang in på Lagerhause och där hittade jag världens sötaste
glasburkar, men bilder på dem tar Vi också imorgon.
Checkade ut från Igor och for vidare hem till mej.
Efter massa prat och 2 promenader med hunden började Vi
bli hungriga igen, MOOOOOOT stan bar det.
Den här gången åt Vi på Grekiska, gotti gott.

 
Min Mat-kompis för dagen, TACK SÅ MYCKET för att Du var med och delade
mitt stora intresse med mej idag ( vilket är mat ).
Love U for that <3

Efter ännu mera mat åkte Vi hem till mej ytterligare en gång.
Men nu sitter jag här med Gussi, klockan är över 12 vilket
innebär att det är söndag och mina matvanor
ser annorlunda ut......tråkigt :(

Joooooo, köpte en present till min kära man.


Vad döljer sig i vårat nyckelskåp mån tro ??

 
Joooo, en nyckel såklart ( Va trodde Ni ) !! 
Tänk efter 5 år tillsammans har Mr F ÄNTLIGEN fått en alldelse egen
hemmanyckel !
Hoppas att han blir gald :D

Dax att borsta gaddarna, läsa lite ur min bok och
sussa sött.

Puss på Er alla Tröttmössor där ute


Kommentarer
Postat av: Veronica

tack själv underbara du.. :)

toppen ddag med toppen sällskap! <3

fan när jag flyttar ner lär jag mig laga lika god mat som grekiskan. ;) du e inbjuden alla kvällar i veckan.. ;)

puss!

2011-01-17 @ 01:04:04
URL: http://ensamstarkmamma.blogspot.com
Postat av: Natta

ÅÅÅHHH !! Jag och Gussi saknar Dej som 17 :D

Vi hade oxå jätte kul och trevligt i ditt sällskap.

JA !! FLYTTA NU !! Skulle hänga hos Er 24/7 Hihihihi :)



Puss

2011-01-17 @ 10:20:40
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0