Kul dag

Nu är det färdigt pysslat för ikväll, blev ganska nöjd med
mina mästerverk.
Skulle som sagt göra om vår dörrkrans som nästan
helt har fallerat samman.


Så här såg den ut innan jag trixat och mixat
ihop den, helt trasig med delar som fallit av och där
texten nästan inte syns längre


Tog fram min gamla hissgardin och en sax....

 
HockusPockus Fillijockus !!
Fin va ?

När kransen var klar ville jag fortsätta pyssla....men
va 17 skulle jag nu hitta på ?
Jo, jag kom på att jag hade en sak som jag ville
göra om lite.


Har en trälåda som det står God Jul på ( vilket Ni kan se ) som
jag använde som adventsljusstake.
Men jag vill ju använda den här lådan även då det inte
är snö ute...

 
Limmade på spets på ena sidan, så nu kan jag ha den framme
året om :)


Här står ljuslådan framme i köksfönstret klar
att använda 

Måste också passa på att tacka Emil och Sorken för
maten idag, det var JÄTTE gott.
Fortsätter Ni i samma spår så kommer jag att flytta in hos Er ;)
På tal om att flytta in, JAG VILL BO DÄR !!
Åh, dem bor så himla fint min bror och hans tjej.


Jösses va gott det var, Persisk mat vid namn Ghorme sabzi :)

 
Deras nya fina kök.
Tänk att dem har gjort allting själva, men det ska man väl klara av då
man är snickare och snickarfru ;) 


Deras fina kökssoffa som dem fick av mej och Nima
i julklapp.
Ska bara tillägga att denna soffa har en lååååång historia
bakom sig, hehehehehe

 
Pappsen fixar sista toutchen innan det är dax för
värden och värdinnan att sververa
Nu är jag hungrig igen.....

Idag träffade jag också en söt liten bäbis och hans mamma som jag inte
sett på länge.
Fast idag är han ingen bäbis längre, han har blivit en stor pojk nu :)
Så söt, hahahahahaha !!
Måste berätta, hahahahaha.
Först och främst tog jag inte den vanliga entrevägen in utan jag tog
altandörren ;)
Den lilla pojken stod bara och tittade, inte ett ljud sa han.
Jag tänkte att han kanske blev lite förvånad över hur jag
tog mej in och det var därför han var så tyst och bara stod och
tittade på mej, men icke :D
Jag fjääääääska som en tok för honom, men attans vilken
svårflörtad liten herre jag hade att göra med då.
Efter en stund kom det iallafall ut några ord ur hans mun, lite svårt
att tyda va han sa men jag är ganska säker på att det var kinesiska.....
Hahahaha, nääääääääääh skoja bara !!
Han pratade så sött, det lätt liksom som gojj gojj gojj och en
massa andra söta små läten.
Men det absolut BÄSTA var då jag skulle gå, istället för att
vinka hej då åt mej så hade han såååå bråttom att få igen dörren
efter mej.
HAHAHAHAAHAHAHAHA :D
Sötaste !!

OOOOOOOH !!
Nu måste jag springa till lillakontoret innan det blir
bött i soffan :S


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

visst var det snyggt ?

tyvärr dyrt & från utlänska sidor. så de som var billig kommer kosta en del att få hem ändå ;) kram

2011-01-16 @ 22:45:30
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Hanna

GUUD vad du är duktig Nattis!!! En riktig pysslare.. super fint!!! :)



PUSS!

2011-01-16 @ 23:50:44
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: P-L

Å vad är det där för jävla stil att inte bjuda mig när ni äter den maten.. Du vet att det är min FAVORIT ever... ;D



Å just ja snygga grejer oxå.. Du är en riktig naturbegåvning.. ;P

2011-01-17 @ 07:54:13
Postat av: Natta

Naturbegåvning vill jag inte påstå, men man gör så gott man kan :)

P-L du får fråga Emil varför han inte bjöd dej ;)



Kram

2011-01-17 @ 08:43:12
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0