Upp och ut och gå fadderadderalalalalala

Hallå mina vänner :)
Är Ni vakna ?
Det är jag och anledningen är den att jag har en massa planer
nu innan jobbet.
Ska börja med att gå med hunden, men sen ska jag ta bilen
på en liten runda och sen hoppas jag på
att jag ska hinna träna innan det är dax för work.

Igår efter besöket hos mamma åkte jag och Mr F
hem till min svärmor och svärfar :)
Det blev kvällsfika och en massa prat.
Mr F om Du läser detta, JALLA, SÄTT IGÅNG !!
Aja, Vi var hemma vid halv 1 tiden inatt och jag fattar inte
att jag är så pigg just nu ?!
Borde vara däckad, men tydligen inte...

Vet Ni att jag har börjat drömma en MASSA konstiga
saker och ibland väldigt otäcka :S
Vad beror det på ?
Jag skulle vilja veta vad det beror på så jag kan åtgärda det, alltså
om det går att åtgärda sånt.
Kanske är därför jag inte kan sova nå länge på mornarna
på grund av mina drömmar  ?

För Er som undrar om jag bara är glad
när jag dricker te hemma kan jag säga, Nej, jag är
även glad på jobbet då jag dricker te :D


Den där svampen han är bäst han !
Alla på jobbet vill låna min mugg ;)

Brände en super duper skiva igår.....Mr F gillad den dock inte, men
annars var den bra, hehehehehe.
Skrev heller inte ut några bilder igår, då jag är så snål utan
jag kom på att jag tar med mej HELA datan dit
med alla mina bilder på !
Ja, jag är då inte dum jag inte ;)

Nu ut, hoppas att Vi hörs snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0