Proppmätt

Hej
Öööhhh.....är proppmätt, har precis ätit och nu
ligger jag här i soffan och tar igen mej lite.
Snart ska jag ut med hunden, sen blir det träning och sen ska
jag faktiskt jobba.
Japp, ikväll ska jag jobba natt igen tillsammans med Anna :)
Jag älskar att jobba med Anna !!
Hoppas att jag inte somnar med tanke på att jag gick upp
så tidigt imorse....

 
Mr F är helt klart Mästerkocken i vårt hus
OBS !! Bilderna är INTE retuscherade ;)

 
Faktiskt var det jag som gjorde salladen :D


MUUUMS !! Slutprodukten !!

Minns Ni när Ni var små och fortfarande bodde hemma och hur
Ni blev super duper glada när Ni fick ett brev med Posten
si så där 1-2 gånger per halvår ?
Aja, jag blev iallafall otroligt glad när nånting var adresserat till mej :)
Men idag skulle jag vara mer än glad om jag inte fick sååååå
mycket brev...


Usch !! Bara en massa räkningar !!

Men sen får man ibland andra saker med
Posten som gör en glad !


Tjooohooo !!

Vad som finns i paketet får Ni se sen för nu har jag inte
nå tid över för att sitta här, tyvärr.

På återseende


Kommentarer
Postat av: Veronica

jag tycker din Mr F borde göras som en docka så att ALLA kan få ta del av honom.. ;) haha



Natta; underbar lampa.. skit snyggt! Önskar jag kunde vara där o mysa o hänga med er.. behöver lite positvenergi och matkompis.. :)

Älskar dig BAMSEKRAM!!!

2011-01-20 @ 21:18:36
Postat av: Natta

ÅÅÅÅÅÅÅHH !! Verre nu fick Du mej nästan att gråta :)

JAG ÄLSKAR DEJ OXÅ !!

Mr F lagar gärna mat till Dej, men DÄR får Du allt ta och nöja Dej oxå ;)

Han är MIN !! Men som sagt låna lite kan Du ju få göra, vad har man annars vänner för ?!

Visst är lampan sssscchhnnnygg ?!

Vi ska fixa så Du kan komma hit !!



BAMSEKRAM <3

2011-01-20 @ 22:01:46
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0