Pizza

Jaha, då var det dax att söka sig ner under täcket då :)
Ja, konstigt nog är jag trött trots att jag sovit ett antal timmar
nu ikväll redan...
Gaston sover för längesen, en riktig pensionär är vad han är
den där hunden.
Kanske bör jag väcka honom och iallafall släppa ut han på
framsidan så han får kissa en sista gång ?
Ja, så gör jag !

Nu går reprisen på Solsidan på kanal 4 från förra söndagen, nån som
såg det avsnittet ?
Det gjorde jag, hur bra som helst.
Ska se nästa avsnitt imorgon klockan 20.00, gör det
Du med ;)


Här är Solsidan-gänget, den ena roligare än den andra :D

Det är INTE alls bra att en utav våra "grannar" råkar vara en Pizzeria...
Blir ofta väldigt sugen på att gå in på Pizzerian då jag kliver av bussen, är
 ute och går förbi med hunden eller bara
blir hungrig ( vilket jag blir ofta ).
Inte alls bra....gick dit även idag :S

 
Albets krog, the one and only !!


Blev OOOOOOTROLIGT sugen på Cola !!
Funderade länge på hur jag skulle lyckas få med mej
ett gäng Colaflaskor utan att någon skulle märka det....
Gick icke !!


Jag och Guss delade på en pizza ;)
Nu är Vi mätta.

Va sugen jag blev på vatten, måste ta mej ett glas.
Ska som sagt upp klockan 5 så det är väl bara
att krypa till kojs, men först ska jag
släppa ut Guss och läsa lite ur min bok.

Natti natti på Er


Kommentarer
Postat av: Jag

Gott med Pizza. Det åt vi också igår :)

2011-01-23 @ 09:05:33
Postat av: Natta

Gott som 17 vare ;)

2011-01-23 @ 19:27:22
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0