Inte mycket

Men JÖSSES det är -18 gradera i Skultuna och jag håller på att frysa ihjäl !
Hallå jag trodde det skulle bli vår nu ?
Men icke....brrrr.
Har precis ätit pasta med skinksås, gott vare :)
Just nu sitter jag i mammas soffa och myser, är så sugen på
popcorn.
SIIIIIIIIIIIIMON !!??
Han svarar inte.
Får väl gå upp och rota i skafferiet själv då.

Nu är det Sveriges Mästerkock på tv, faktiskt ganska kul.
Men man blir ju såååååå hungrig ;)
Hehehehehe, JA, fast jag precis har ätit.

När det här programmet är slut ska jag bränna min efterlängtade skiva, sen ska
jag sätta mej och googla lite.
Måste fixa lite bilder på tårtor och grejer.
Antar att det kommer att ta ett tag, det finns ju liksom huuuuuuur mycket som
helst :D
Men jag har en bild i mitt huvud på hur jag vill ha det, så det kan
ju inte vara så svårt....eller jo, det kan det nog.

Idag var jag som vanligt på spinning, har bokat samma pass
näsa veckan redan.
Man måste ju vara ute i god tid mina vänner. 

Nej, nu ska jag googla lite....Simon kanske kan bränna min skiva ;)
SIIIIIIIIIIIIIIMON !!??
Nehe, han svarar inte den här gången heller.


IIIIIIIIIIIIIIIHHH !! Vilken läskig tårta !!

Bye my friends

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken tid & vart är spinningen? Kan nog joina på ons nästa veckaaa? :D

2011-01-26 @ 20:54:27
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: P-L

Vilket jävla tårta.... Kan ni inte ha en sån?????? SNÄLLA!!!... ;P

2011-01-26 @ 22:51:33
Postat av: Natta

Den var ju APLÄSKIG !! Vem vill ha en sånn ? Kanske en bläckfisklover :)

Men jag är ingen sånn lover, så jag skippar den ;)



Hanna spinningen är 17.15 ett medelpass på Rockis.

KOOOOOM !!



Puss på Er

2011-01-27 @ 08:51:38
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Hanna



Med en Marie? Isåfall har jag bokat nuuu! :D wohoo! PUSSS

2011-01-27 @ 13:16:07
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Japp, det är rätt pass Hanna :)

Let's do it!

2011-01-28 @ 06:32:11
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0