Gubben Pettson

YAAABAADAABAADOOO !!
Min soffa är allt bra skön den, hur kunde jag ens
se på tv innan jag ännu inte skaffat den ?
Ett mysterium det där :)

Jaha, gott folk hur har dagen varit ?
Lika rolig som min ?
För min har faktiskt varit kul.
Jobbade med min bästis Havva och Vi hittar alltid
på massa pyssel ihop, tack Havva för idag.

Har Ni lyckats klura ut vem Gubben i hatten är
lik från förra inlägget ?
Såg att Jag gjort ett tappert försök och Du
är nääääääära måste jag säga ;)

 
Hallå nån som ser någon likhet mer än jag ?!
Killen är ju en kopia av Gubben Pettson ju...fast med mindre kläder.
Hahahahahaha :D

Träningen idag gick för övrigt myyyycket bra.
Jag hoppade och jag studsade och jag gjorde armhävningar.
På tal om armhävningar så var jag lite fööööör ivrig idag ( YEHA SHORE ) att
jag slog i näsan i golvet :S
Gjorde ont, men jag började inte blöda, bra va ?

Tevattnet mitt är igång, så jag lär väl hella upp en
kopp, dricka det och BUMS i säng.

Nattis på Er


Kommentarer
Postat av: P-L

Du har såååå rätt så... Grymt lika.. ;P



Å sen ett litet hihi för näsan för det är typiskt du.. Du måste ta det lugnt i början.. =)



Puss

2011-01-10 @ 23:59:44
Postat av: Natta

Jag säger ju det, det är HAN och ingen annan :D

Pia, jag har då inte tid att ta det lungt ;)



Pussis

2011-01-11 @ 05:55:36
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: P-L

Nej det är ju sant det är ju du ju... :P

2011-01-11 @ 14:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0