Bissssssy

Now Im up again :)
JISSES va skönt det var och sova lite längre idag, hade
säkert sovit ännu längre om
det inte vore för att hunden
kom och väckte mej.....
Han väcker ALLTID mej först, funkar det nte hos mej går
han vidare till Mr F.
Men han brukar inte behöva gå så långt ;)

Jag är fortfarande otroligt trött, men jag har saker
att göra så det var nog bara bra
att jag steg upp nu.

Nu tänkte jag ta ett glas mjölk,
promenera och handla med hunden, äta
och sen träna.
Efter träningen är det jobbet som kallar.
Jobbar till halv 10 ikväll, men sen har ju ledigt hela
HELGEN :D

Idag kommer ingen mindre än Verre till vår by !!
JIPPIE va kul Vi ska ha :D


Sötnosen Gabbe med sin fina mor

Bis nachher


Kommentarer
Postat av: Hanna

JAA! Verre berre:D



Pussss

2011-01-14 @ 15:00:33
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

IIIIIIIIIIIHHHH KUUUL :D

2011-01-14 @ 15:06:23
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0