Vig är jag iallafall

Hemma en kort sekund eller ja, iallafall några minuter.....mmmm, okey
jag hinner vara hemma nån timme iallafall ;)
Börjar 7 imorgon vilket betyder uppstigning vid 5.
Ska väl hoppa i säng efter att ha ätit mina kvällsmackor.


Om Ni inte har prövat det tidigare bör Ni alla
pröva parmesansalami, godaste salamin någonsin

Stackars Mr F, han har legat hemma hela dagen på grund av
sin mage :(
Tänkte mysa ner mig bredvid honom, MEN det får jag enbart göra
om jag INTE nuddar hans mage !
Hallå, hur lätt är det då Knäppo ?!
Aja, Vi får väl se hur ont han har om en liten stund.
Hoppas nämligen på att han ska glömma bort det då jag kommer
och ska dela på den där soffan med honom ;)
Just nu ligger han och sjunger Im a survivor Im gonna make it, låter ju
faktiskt ganska lovande för min del må jag säga.

Någon annan som tycker att det varit lite halt ute idag ?
Jag ska då tala om för Er att jag har gått ner
11 gånger i spagat och 9 gånger i splitt under denna dag, AJ !
Sen har jag även knäckt ryggen 25 gånger vid helt olika tillfällen och lärt mig
en hel drös med mindre smickrande ord.
Inget jag är stolt över, men jag fick ju så ont vid dessa tillfällen :S
Ska jobba på mitt ordförråd, jag lovar.

Nu säger jag nattis på Er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0