Lång, men innehållsrik dag

Snart ska jag ta ett bad, men innan dess måste nog Mr F's vänner ta och gå ?
Eller ja, visst kan dem stanna om dem vill men då finns det ingen som helst
möjlighet för dem att gå på toa den närmaste timmen ;)
För jag ska simma !!


Ååååhhh hej va det går !!

Nu har jag varit och tränat, ett spiningpass och ett skivstångspass blev det.
Jag höll på att dö på skivstångspasset.
Skulle styla lite framför folk och tog alldeles fööööör tunga vikter, som sagt
höll på att dö.
Hahaha, det var så kul att se Jasse kämpa med sina vikter....visst jag var
nog heller inte särskilt snygg ?
Mina byxor var inte dom bästa att ha på sig om jag säger
så....kan väl säga så här, det var tur att det var Jasse stod bakom mig.

Den här dagen har verkligen varit lång, fast på ett bra sätt.
Jag har hunnit med så mycket trots att jag befunnit mig på jobbet
mellan 7-16, ooootroligt.

Vi har blivit indelade i olika grupper på jobbet, detta på grund av flytten Vi
ska göra in i nya vårdbyggnaden om några veckor.
Min grupp ansvarar för miljön på avdelningen.
Imorgon ska jag redovisa vår grupps arbeta för våra chefer då jag
är gruppledare.
Snälla, önska mig lycka till !!
Dock måste jag erkänna att det ser ganska ljust ut för Oss, hahahahaha !!
Orka vara jag ;)
Men ärligt, jag blev faktiskt uppringd av Miljösamordnaren på
Centrallasarettet och hon tyckte att Vi hade mycket fina ideer
som hon gärna ville kika närmare på.
TJOOHOO va glada Vi blev :D
Detta ska som sagt presenteras imorgon, Vi får se hur det går.

Men herreguuuh, nu börjar jag bli hungrig igen :S
Hur är det möjligt, åt ju nyss entrecote, stekt potatis med bearnaisås
hos mamma och pappa ?
Här hemma hade dem gjort pannkakor....men dom tog slut lika
snabbt som dom blev till.
Aja, blir till att svälja några munnar luft så är jag nog mätt igen.

Dax att bada.
- Nån som behöver gå på toaaaaaaa ?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh vad jag älskar att läsa din blogg! :) Haha, sitter och småler och ibland asgarvar jag rakt ut! Emil tror jag är galen ibland:) Hahaha!



och duu, träningsgurun, nästa vecka kör jag igång igen med träningen! Då är jag frisk och tentan är över och förbi! :D



pussss

2011-02-10 @ 09:38:24
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

I <3 U

2011-02-10 @ 22:57:01
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0