V som i Venus

VAAAAKEN :D
Så där ja, då var även jag på fötter igen.
Hur har Ni det ?
Jag är lite trött, men det ska väl gå över om några minuter.

Igår kväll var jag på stan, jag satt inne på Cornetto i nästan
över 4 timmar.
Min fina vän från Stockholm var här, V som i Venus.
Herrejössös va kul det var och se henne igen.
 Nog för att Vi har setts lite snabbt och så, men att få sitta ner med
henne och snacka en massa det var grejer det.
HAHAHAHAHA, va jag skratta igår.
Vi pratade en massa gamla minnen, men också om framtiden och om
hur den närmaste tiden kommer att se ut.
Riiiiiktigt kul var det.
Hon bjöd mig hem till henne i Stockholm och det vore ju fräckt av mig 
om jag INTE åker dit någongång.
Jag SKA komma V, I promis !

Igår när jag kom hem till mamma hade jag fått en skiva med
några kort från min student, hehehe så man såg ut.
Ja, mig var det väl inge fel på men jag har ett kort
där Jasse står bredvid mig och hon är då inte sig lik vill jag lova ;)


Hihihi, ser Ni Jasse bredvid mig :)
Åååh, hon var så liten och fridfull på den tiden


Jag och V tog faktiskt studenten samtidigt, Vi gick
till och med i samma klass


Kolla min mamma, visst ser hon heeeeelt annorlunda
ut då om man jämför med nu ?
Sen kan man även skymta min fina morfar i bakgrunden :)

Nu ska Vi klä Oss och gå med hunden.
Sen blir det en tripp till Skultuna innan jobbet.

Vi syns när Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad roligt med massa studentbilder:)

Ha en toppen dag Nattis! Hur tränar du iveckan?

pussss

2011-02-08 @ 09:41:48
URL: http://hanniebanani.blogg.se/
Postat av: Natta

Tack HanniBunny, ska försöka ha en riktigt bra dag :D

Hoppas att Du oxå får det <3

Hör av mig angående träningen, imorrn blir det iallafall spinning :D



Pussis

2011-02-08 @ 11:59:52
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0