God natt

Som jag har väntat på denna stund !!
Ja, inte kanske att få sitta här framför datan utan stunden att få vara hemma :D
Mr F sitter och käkar kräm, så jag fick tillstånd att skriva ett snabbt inlägg.
Han är så snäll han min Fina.

Idag har jag fått en del glada nyheter...dock har jag lärt mig att inte ropa HEJ
förrens allt är klappat och klart.
Meeeeen jag kan inte råför att det känns så bra ;)

Hahahaha, vet Ni hur stark jag har blivit ?!
Hehehehe, ser iallafall ut som det.


Checka in gäddhänget innan jag spänner det...


Nåååå ?! Är jag inte stark ?
Bilden är INTE retuscherad ;)

Vet Ni dock att när man klämmer på "muskeln" så sjunker den ihop, alltså
den känns som en bulldeg ?!
Det vill jag inte ha, måste fixa.
Imorgon blir det spinning efter jobbet, sen vill Jasse träna med mig.
Kanske blir det 2 pass efter varann, Vi får la se.


Har Ni smakat den här yoghurten ?
Den är jätte god.
Kanske inte världens nyttigaste, men god är den :)

Nu kommer Mr F till soffan.
JÖSSES, va sur han blev då han såg mina bilder på mina
muskulösa armar...
Antar att han blev lite avvis ;)
OMG !! Nu påstår han att det är näring i chokladen han sitter och äter.
Killen är visst villig att gå långt för att förstöra för mig och mina
muskler !!
Men icke !!
Han ska då inte lyckas dra mig ner i sitt chokladträsk !!

Nu ska Vi kolla på film.
Igår såg Vi på en jätte bra film, den hette Livet är underbart och var
helt underbar faktiskt.
Mamma Mia det var en sånn söt liten pojke med i filmen, jag ville bara ta
honom och tytytytytyyyyyy på hans kinder.


Giosue heter han, sötaste killen


Lova mig att Ni ser den här filmen ??
Ni kommer inte att ångra Er

Nu har Mr F testat mina reflexer med fjärrkontrollen och visst
dom funkar, men han är inte säker än.
Måste ta och läxa upp honom lite ;)

God natt

Kommentarer
Postat av: Veronica

ja de e bara att brotta ner han nu med dina starka armar.. ;)

haha



Saknar dig fisan!

KRAMAR!

2011-02-09 @ 10:48:58
URL: http://ensamstarkmamma.blogspot.com
Postat av: Natta

Han fick stryk ;)



Men vet Du hur mycket jag längtar efter Dig och Lilla G då ?

MASSOR <3

2011-02-09 @ 23:45:51
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0