Godis

Nu sitter jag här hemma hos "Mossan" igen :)
Väntar på mat....hoppas att det händer nåt snart ?!
Ser mörkt ut, kanske blir det pizza ?
Imorgon kommer "Fassan" hem, ska bli skoj och mycket
spännande måste jag tillägga.

Idag har det inte hänt så mycket, å andra sidan har jag ju
bara jobbat hela dagen så det kanske
inte är så konstigt ;)
Mr F ligger hemma i soffan och kollar på film, vill hem och göra
honom sällskap.
Men prio just nu är MAT !

Idag är det lördag, har varit iväg och köpt godis.
Gott som tusan är det !
Synd bara att jag håller på att äta ihjäl mig :S


Rea varje fredag och lördag på smågodis på jobbet, det
är bra det !

Ooooh, jag vill ha en ny mobil.
Jag tycker att jag behöver en ny lur, men det tycker tydligen ingen annan.
Mr F säger att jag kan ha den luren jag har så länge
det går att ringa och messa.....*suck*
Aja, kanske händer det en liiiiiten olycka nån vacker dag och mobilen min
faller i bitar och DÅ ska jag minsann ha mig en ny lur :cool:
Man vad ska man ha för telefon då ?
Jag vill ju hemskt gärna ha en telefon med "touch", men jag tror inte
att jag kommer att fatta nåt ?
Men hur kul är det att köpa en ny lur fast gammal modell ?
Inte så lockande....

Nog snackat om allt strunt nu, jag ska få saker att rulla här hemma.
Go kväll på Er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0